Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

NIKH ΣTON AΓΩNA TΩN MAXOMENΩN EKΠAIΔEYTIKΩN


Mε τον αγώνα τους εδώ και δύο εβδομάδες οι εκπαιδευτικοί στέλνουν μήνυμα αντίστασης και αξιοπρέπειας σε όλη την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο λαό σε μια εποχη που  η ελαστική και ανασφαλής και άσχημα αμειβόμενη εργασία αφορά ένα όλο και μεγαλύτερο τμήμα των εργαζομένων.
Παρά τις παλινωδίες της τριτοβάθμιας οργάνωσή τους, -( η ΑΔΕΔΥ, λαχανιάζοντας προκήρυξε απεργία αφού είχε τρέξει το αίμα των εκπαιδευτικών στους δρόμους της Αθήνας)-ο αγώνας συνεχίζεται.
 Καταγγέλλουμε την προσπάθεια  της κυβέρνησης να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και  να σπείρει τον διχασμό και μεταξύ μόνιμων και αναπληρωτών, παλιών και νέων, δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Μαζικές προσλήψεις τώρα!
Όχι στην ελαστική εργασία και στην εργασία ορισμένου χρόνου!

Η πάλη ενάντια στο «προσοντολόγιο» του Γαβρόγλου συνδέεται με τη νέα φάση της κρίσης που έχει αρχίσει .Οι αλλαγές που προτείνονται στην εκπαίδευση με κίνητρο τις ανάγκες του κεφαλαίου για φτηνό εκπαιδευμένο προσωπικό  εάν περάσουν θα υποχρεώνουν καθηγητές αλλά και μαθητές να αναζητάνε πιστοποιήσεις προσόντων για όλη την ζωή σε μια όλο και πιο ανταγωνιστική  κοινωνία.
Πετάει στα αζήτητα χιλιάδες εκπαιδευτικούς που “χρησιμοποίησε” η κυβέρνηση μαζί με τις προηγούμενες κυβερνήσεις για 10 και 15 χρόνια, γυρνώντας τους σε όλη τη χώρα,  καθώς δεν ήταν δυνατόν με τις εργασιακές σχέσεις “γαλέρας” που δουλεύουν να έχουν τη δυνατότητα και τα χρήματα να αποκτήσουν τα επιπλέον προσόντα που απαιτεί ο νέος νόμος για τους διορισμούς.
Η δημοτική κίνηση της ΜΑΡΙΔΑ έχοντας ψηλά την πάλη για την παιδεία στηρίζει με κάθε τρόπο τις κινητοποιήσεις .Μέλη και υποψήφιοι δημοτικοί της σύμβουλοι  της παίρνουν μέρος σημαντικό αυτόν αγώνα και στην κατάληψη της πρυτανείας.
Παλεύουμε μαζί με τους εκπαιδευτικούς για την συνέχιση της απεργίας ενάντια στην υπονόμευση και τους συμβιβασμούς του κρατικού εργοδοτικού συνδικαλισμού. Για το πέρασμα της απεργιακής πάλης στις συνελεύσεις των εργαζομένων και την ενοποίησή τους σε ένα πανεθνικό κέντρο αγώνα.
 Μια εκπαίδευση, ένα σχολείο ανοιχτό στη γνώση, με κέντρο την ανάπτυξη των νέων ανθρώπων, την καλλιέργεια των κλίσεων και της φαντασίας τους, δεν μπορεί παρά να έχει έναν εκπαιδευτικό με πλήρη εργασιακά, μισθολογικά και ασφαλιστικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου